Huvudvärk och tårtsnack

Idag har jag haft en lugn dag. Vaknade med träningsvärk och en enorm huvudvärk, så jag har mestadels tagit det lugnt idag. Åt frunch med sambon och sen har jag vilat och kollat på lite Youtube-klipp. Nu mot kvällskvisten så har jag vattnat blommor, lagat kotletter, klyftpotatis och whiskeysås, och bakat tårtbotten. 
 
Jag hatar att ha huvudvärk för jag blir helt slut och orkeslös då. Vet inte om det är det skiftande vädret som gör det, eller om jag kanske ätit dåligt igår etc. Men jag har iaf orkat göra lite idag, och förhoppningsvis så blir det bättre imorgon. För jag ska nämligen göra en tårta på kvällen, och göra alla dekorationer klara eftersom den skall hämtas på fredag morgon. Sedan har jag ännu en tårta att göra tills på söndag. Det är så himla roligt att folk vill beställa tårtor av mig, och ger mig fria händer! Har även några till som är beställda, men som ligger någon vecka fram i tiden, ska bli så roligt! Nu är klockan straxt efter nio, så jag ska ge katterna mat och sedan fortsätta kika lite klipp. Hoppas ni haft en fin dag! 
 
Pannkakslunch med sambon. Älskar lättvispad grädde, mango och jordgubbar till! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback