God morgon!



God morgon mina vänner. Årets första blogginlägg är äntligen skrivet. Ifrån soffan, i mjukisar. Jag gick egentligen upp för lite över en timme sedan, men frukost har inte blivit intagen förrän för en liten stund sedan. Vi var och storhandlade igår och jag fyllde kyl, frys och bänk med frukt, grönsaker, bär, rotsaker och bra proteiner som fisk och kyckling, men trots det hade jag noll inspiration till frukosten imorse. Det ni ser på bilden är det jag orkade med idag, plus min Aloe Vera-shot. 
 
Jag kör sockerfritt i en månad nu, så förutom de recept jag redan tänkt att lägga ut så lär det inte bli så mycket sockerinnehållande recept på bloggen en stund framöver. Receptet på mintkyssarna skulle ha kommit upp på julafton, men det var något knas med bloggen då, så det kom aldrig upp. Recept på tacokrydda kommer också, efter lång tid.. Nåja, det kommer snart iallafall! 
 
Har ni några nyårslöften? Berätta gärna! 



Kommentarer

God fortsättning, på nya året och goda vanor! Jag köpte mintkyssar, vi kan väl satsa på ett nytt försök nästa december:)?!

Svar: Tack, detsamma till dig, Anna! Jag gjorde egna, och la inlägget som tidsinställt, men det gick ju åt pipsvängen. Så vi får satsa på nästa jul :P
Hannah


Kom ihåg






Trackback