I semestertider

Jag vet. Det är så tomt med inlägg här att till och med tystheten ekar. Men det kommer, kära ni. Jag har flera inlägg planerade till er när jag kommer hem ifrån Gotland. Just nu njuter jag bara av att vara "hemma" på ön, drar in så mycket av lukten, smaken och lugnet jag bara kan - innan det är dags att fara hem, tidigt på söndag. En del av mig vill stanna kvar här, köpa ett litet torp och bara spendera resten av sommaren här, i lugnet. Men verkligheten finns ännu kvar hemma, och vare sig jag vill eller inte så har jag räkningar att betala, möten att medverka på och diverse andra ansvar. Men i några dagar till är jag fri, och dessa skall jag njuta av till fullo! 

 



Kommentarer

Gud så gott de ser ut gumman :*

Svar: Ja, smultron är det bästa jag vet!
Hannah


Kom ihåg






Trackback