Man får ju passa på.

Idag vaknade jag och mådde för första gången på länge faktiskt väldigt bra i kroppen. Så jag passade på att städa badrummet. Det började med att jag hade tänkt plocka iordning i skåpet, skura handfat och toalett. Det slutade med att jag hade skurat kaklet från golv till tak, gjort rent avloppet i duschen, putsat speglarna och glasdörrarna till duschen, torkat av handdukshängaren, torkat av lister, rör och duschslang, bytt och tvättat upp de gamla handdukarna, fyllt på tvål och diskat tandborstmuggen. Säkert något mer som jag glömt. Förutom det så har jag även dragit igång en diskmaskin och dammsugit den gamla soffan eftersom den skall säljas. Så nu är det en rätt sliten men nöjd tjej som slänger sig i soffan framför Idol.
 
Ett nystädat badrum. Imorgon skall jag nog dra mig ner på staden och köpa några blommor som livar upp. 



Kommentarer

Vad duktig du är vännen! <3

Svar: Ja man får ju passa på :)
Hannah


Kom ihåg






Trackback