20.44 en tisdagskväll

Det är väldigt tyst på bloggen just nu. En ny design är på gång och jag sitter och funderar på om jag ska nischa min blogg eller om jag skall fortsätta med att blanda recept, vardag och funderingar. Vad tycker ni om att läsa om? Vad vill ni se mer eller mindre av på bloggen? Vill ni veta något om mig? Släng gärna in några kommentarer, så blir jag superglad! 
 
Kvällens skörd av tomater som skall få mogna på köksbänken. Resterande får stå kvar på den inglasade altanen tills kylan kryper på, då får de och chilin flytta in.



Kommentarer

Din blogg e fin som den är men en ny design kan ju som piff upp den lite me :D

svar; Aaaw tack för tipset gullet :D

Mähh, va bajs hörredu..wtf :O

Svar: Ja, en ny design är ju påväg. Tänkte mer på vad folk vill läsa om osv. :)
Hannah

Spännande med ny design! Åh, tycker att det är spännande att läsa om allt - man hänger ju med i personens liv så att säga... Har själv funderat på att nischa... frågan är bara till vad?

Svar: Ja, ser fram emot det riktigt mycket! I början på nästa vecka lär den komma in, du får kika in och säga vad du tycker! Jag tycker också om att läsa om allt, men vill jag skriva om allt? Vågar jag skriva om allt? Hade jag nischat min blogg så hade det blivit inom bakning och matlagning. Men då hade jag förmodligen saknat den personliga sidan, den där en bara kan slänga ut tankar när helst faller en in.
Hannah

Det är ju den personliga sidan som är spännande om man följer någon. Jag tycker också om att se mat och recept, är urdålig på att lägga upp liknande själv - men hämtar mycket inspiration till matlagning från bloggar... Men vardagen är det jag tycker är spännande :)

Svar: Min vardag är just nu inte speciellt spännande faktiskt. Men jag har intressanta tankar! :P
Hannah


Kom ihåg






Trackback