Nya designen är äntligen uppe.

Som ni ser så har jag äntligen fått in min nya design, och jag är så ruskigt nöjd! Jag hade nog aldrig fått till den här själv. Jag kom inte alls överens med det nya designverktyget här på blogg.se och när jag var som mest frustrerad så hittade jag en tjej som gör designer och frågade om hon ville göra en till mig. Jag är så tacksam till Lisa som gjorde designen, hon fixade till det precis som jag ville, trots att det kändes som att jag hade omöjliga krav och jag inte är den bästa på att förklara hur jag ville ha det. Stort tack Lisa!

Fotograf: Hannah Victoria Klasson



Kommentarer

Det där med choklad lät gott! Måste bara säga att designen är ju helt fantastisk! Man känner sig lugn då man tittar in och den ger ett samlat intryck! Bra gjort!

Svar: Choklad är det bästa som finns. Straxt efter mys. Och nyklippt gräs. Och fågelsång. Okej, det är inte bäst - men jävligt bra iallafall!

Vad kul att du tycker om den! Jag känner att den verkligen speglar mig själv nu. Känns galet bra :).
Hannah

Va snällt av henne!^^ Den blev snygg!:D

Svar: Ja, verkligen! Tack :)
Hannah

snygg designt baby :D

Svar: Tack! Är supernöjd! :)
Hannah

Superfin är den vännen min! ❤️

Svar: Ja, visst är den! Jag är så galet nöjd!
Hannah

Förstår att du är nöjd med den :)
Svar: Det vet jag och du ska veta att det är jag otroligt tacksam för! Värdesätter dig så högt. Du är fantastisk <3

Svar: <3
Hannah


Kom ihåg






Trackback