Vad hände här?

Nu när jag loggade in på min blogg så möttes jag av detta:

 
Vad har jag missat liksom? Sitter här helt chockad och undrar hur min lilla blogg gick från 25 unika läsare om dagen till 1104. Det är ju helt bananas! Om någon har sett mig någonstans så får ni gärna slänga in en kommentar om vart. Kanske blogg.se satt mig på förstasidan, kan det stämma? Nää.. Jag har tusan ingen  förklaring! Vilka är ni förresten som läser min blogg? :)

Uppdate: Kom precis på att jag la ut detta inlägget i en bakgrupp jag är med i. Men inte tusan trodde jag att ni var så många som skulle kika in, vad glad jag blir! :D



Kommentarer

Vad roligt :)

Svar: Ja, haha, helt chockad :P
Hanna Klasson

Klaggen

Woah! Det var inte dåligt xD! Kan tänka mig att du blev förvånad :D.

Svar: Haha ja, helt chockad! xD
Hanna Klasson

Mitt mål är att nån dag få 1000 läsare!

Grattis :)

Svar: Detta var ju bara en dag, men det känns lite kul :)

Tack! :)
Hanna Klasson

Mr muz

Hoppas att det är riktiga besökare, annars ser det ut dom en spam/hacker attack

Svar: Med tanke på att jag postade ett inlägg i en grupp med 42.000 medlemmar och jag hade 400+ unika igår så lär det stämma :).
Hanna Klasson

Va kul, hoppas de fortsätter så :)

Gud så kul hjärtat :) Jag läser din blogg för den är så jävla bra! ♥

Svar: Ja, helt galet! :) vad snäll du är vännen!
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback