Sockerfritt, dag 5

Missade att lägga upp fredagens matintag, så ni får den idag istället. Jag skyller på att jag varit lite upp och ner denna helg. Tror ni mig inte så kan jag tala om att tvål på tandborsten inte är det godaste.. 
 
Fredagens frukost bestod av fil med blåbär och frön, hårt bröd med avokado och citronpeppar, två körsbärstomater och en kopp med Yogi's thé med citron, lakrits och maskros. Så underbart gott! 
 
Det blev faktiskt bara en bild under fredagen, eftersom jag passade på att äta upp resterna från gårdagen, och dessutom sov länge pga vädret. Vid regn och dåligt väder får jag värre värk och oftast en härlig migrän, så orken fanns inte riktigt där. Mellis blev kaffe och hårt bröd med keso, alltid gott! 
 
Under lördagen och söndagen så får ni inga matintag, utan då får ni recept istället. Så lite senare kommer receptet på persiljejärparna upp till er. Tycker det är så roligt att ni vill ha recepten på det jag lagar, det får mig att vilja fortsätta med bloggandet, och känna att jag delar med mig av något. Nu ska jag fixa lite lax, vad det blir till vet jag inte än, men en god sallad är givet! 
 
Vad äter ni helst till lax? 



Kommentarer

Åh, så gott! :)

Svar: Ja, avokado är det bästa jag vet :)
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback