Sockerfritt, dag 24

Idag har jag varken orkat eller haft lust att ta kort då jag haft värk i benen och känt mig trött och slö hela dagen. Men en frukostbild blev det i alla fall, och vilken jäkla frukost det var!

Fil med jordgubbar, avokado- och kesoknäcke (vad annars?) och citronvatten.

Mellanmålet hamnade visst på kort också. Äggknäcke med kaviar, himla gott! Kaviar innehåller ju en del socker, men alltså.. hellre lite kaviar än en bulle. Typ.

När jag kom ut i köket häromdagen så hade Thobias köpt rosor till mig. Ibland vet han precis hur man skall muntra upp mig. Han är fin den där karln.

Till middag åt vi ugnstekt lax, potatis, rårivna morätter och en dill- och gräslöksås. Det var återigen så gott att jag glömde ta kort, hehe.



Kommentarer

Jag vill gärna se matlistor! Vore kul att få lite inspiration :)

Svar: Då ska jag ordna det till dig vännen! :)
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback