Bilder ifrån mitt halvvägs till 50-firande

För knappt två veckor sedan så fyllde jag 25 år (japp, nu är jag gammal!) och min familj var här och hälsade på från Gotland. Denna gång var det mamma, pappa, farmor och mormor som kom upp, väldigt trevligt eftersom det bara är mamma som varit här i huset sedan tidigare. Det är bra tur att vi har gäststugan så att alla får plats när de kommer på besök. Vad är det man säger nu då, "finns det hjärterum så finns det stjärterum!" Tänkte bjuda på lite bilder som togs under de få (3) dagarna dom var här.
Jag ÄLSKAR frukost! Det är det bästa målet på dagen , förutom mellis, lunch och middag.. och eh.. fika och allt därimellan. Ja, jag älskar att äta. Det är ett under att jag inte rullar fram.

Detta är min kära mormor med kaffetermosen i högsta hugg. Eftersom jag älskar frukost, så älskar jag att vara många vid bordet så man kan duka upp en riktigt härlig frukost med allt möjligt gott. Jag mår som bäst när jag får välja och vraka mellan pålägg, grönsaker och drycker. Ännu bättre är det såklart med trevlig sällskap.

Till lunch hade jag fixat ihop en smörgåstårta, det är alltid uppskattat och det åts med god aptit. Jag kommer nog aldrig göra något annat recept än den jag gör nu, för denna är verkligen den godaste smörgåstårtan jag vet. Ja, där kom det igen *skryt skryt* hehe.

Min kusin Sandra som numera bor i Örebro kom med sina barn och gratulerade mig, och det bjöds på bullar, kakor, tårta och jordgubbar. Tror ingen var hungrig när vi var klara, hehe.


Bjöd även på denna tårta, vilket jag fick för mig på morgonen att jag skulle göra. Som vanligt så har jag mina konstiga idéer mig för, jag ser något framför mig och så måste jag liksom testa hur det blir. Den här lär göras igen för den var himla god! Chokladbottnar, fylld med Irish Coffee-mousse och jordgubbar.

Fick ett blombud och tänkte "vad i hela.. vem tusan kan ha skickat denna?" eftersom alla som brukar skicka blommor till mig (dvs mamma, haha!) redan var på plats. När jag öppnade såg jag att det var från min fina vän Emma och jag blev så glad att jag blev alldeles tårögd. TACK igen älskade vän! ♥

Jag fick så otroligt mycket bra och fint, både av familjen och av vännerna som kom och gratulerade mig på lördagskvällen när familjen hade åkt hem. Trots att jag sa att det enda jag ville ha var en fin kväll med vännerna så kom i princip alla med någon present. Ni är så fina allihop! ♥

Jag vet inte, men jag tror att mina vänner ville få mig full, hehe.

Från familjen fick jag bland annat denna Kärcher fönsterputsare som jag önskat mig. Jag har 21 fönster om man räknar in altandörrarna i glas, så att putsa dom tar enorm tid och är väldigt jobbigt för kroppen, så denna blev jag så himla glad för! Gick direkt ut och testade den och den är SÅ. JÄDRA. BRA. Fick även ett presentkort på 2500kr (Jag trodde knappt mina ögon) av min kära familj, så snart är den där stora härliga sängen min. Ny säng känns väldigt nödvändigt just nu, vår knarrar nämligen om man rör ett lillfinger. Typ.

Jag hade en sån fantastiskt bra och härlig födelsedag och födelsedagsfest, och jag vill ge så mycket kärlek till alla som valde att fira den med mig. Jag kunde inte ha finare familj och vänner än er, ni är guld allihop! Tack tack och TACK! ♥



Kommentarer

Grymt fina bilder o grattis igen min sexiga puma ;) Ja du är 25 och du är min puma, sexigare brud får man leta efter ;) Miiiaoooow ;*

svar; Vet inte vilken du menar men båda kommer upp i ett inlägg strax plus din kommentar ;)

Svar: Tack fina du! :)

Menade den med "bar" rygg, såg frän ut!
Hanna Klasson

Varsågod fina du ❤️

Svar: ❤️
Hanna Klasson

Så fina bilder du tar!! Vad använder du för kamera och vad har du för hemliga knep? ;)

Svar: Men tack så mycket! Jag använder faktiskt bara min IPhone 4s just nu, sen redigerar jag ofta i olika appar eller i Picassa. :)
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback