Nour El Refai & Anders Jansson

063. Vad tycker du om programledarna i Melodifestivalen i år?
 
Jag är faktiskt lite kluven i den här frågan. Ibland så tycker jag att de gör ett bra jobb, är roliga och inlästa på vad som kommer hända och vad som skall sägas. Inte alls lika dåligt som Danny och Gina, som stod med näsan ner i korten större delen av tiden. Men det är något med dom som jag bara inte får grepp om. Nour och Anders är inte riktigt de programledarna jag hade velat se, och mellanakterna som de gör känns dessutom väldigt tråkiga. Jag vet inte vem jag själv velat se som programledare, men jag gillar Peter Settman och Rickard Olsson, så nästa år tycker jag att de skall få leda Mellofesten. Hehe.
 
Vem hade du velat se som programledare för Mello?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback