Landet för länge sedan

När jag var liten så älskade jag filmen Landet för länge sedan. Det var min absoluta favorit och jag tittade på den så mycket att vi tillslut fick köpa ett nytt VHS-band. Filmen har alltid hängt med mig genom åren, och för någon dag sedan så blev jag sugen på att se den igen, och den är fortfarande lika söt och läskig som när man var liten, hehe. Har ni någon film som hängt kvar sedan ni var små? Berätta! 

Det har varit lite tyst på bloggen nu, och jag vet att jag lovat er bilder från min resa till familjen, recept på det ena och det andra. Men ibland finns inte orken eller lusten där bara. Än mindre när blogg.se inte kan se till att fixa publiceringen så det visas på Facebook att man uppdaterat, för självklart vill man ju att det skall synas att man uppdaterat nyligen. Jag hoppas dom fixar det snart, och att jag orkar ta tag i designen. Jag gillar min design, men tydligen så är det en gammal mall vilket gör att mina kategorier inte syns klokt och jag inte ksn lägga i läggen i flera kategorier osv. Så vi får se om det blir någon ny design här snart. Har ni några förslag på hur ni tycker att en blogg skall se ut för att vilka läsa den? 



Kommentarer

Åhh jag med å Brisby och Nihms hemlighet ♥ De e klassiker som sitter varmt om hjärtat eller hur?? :)

Svar: Ja det var också en av mina favoriter :)
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback