Egen bearnaisesås och beerpong

*ho-ho* 
 
Det ekar tomt här hör jag. Men håll ut, inom kort kommer det flera smarriga recept till er. Är det något speciellt ni skulle vilja ha recept på? Bröd? Tårtor? Muffins? Pajer? Jag gillar ju när ni kommenterar och ber om recept på grejer, då är det lite extra roligt att blogga tycker jag. Jag skriver ju mest min blogg för att familj och vänner ska kunna följa min vardag trots långa avstånd och för att samla mina bästa recept på ett och samma ställe, men om jag kan dela med mig av goda recept till er så är ju det bara en bonus, visst? 
 
I helgen så grillade jag med tjejerna, grabbarna var iväg och bastade innan de kom. Vi grillade kyckling, lök, paprika, korv och fläskfilé och jag gjorde hemgjord bearnaisesås för tredje gången i mitt liv, och även denna gång blev jag väldigt nöjd. Det är faktiskt inte så svårt som man kan tro. När grabbarna kom över så spelade vi spel och körde några omgångar Beerpong. En mycket trevlig kväll, som alltid när man umgås med detta gäng. 
 
Sommar och grillat hör ju ihop som handen i handsken! Vad är ett bästa grilltips? Kommentera så ska jag göra ett inlägg med era bästa knep för den perfekta grillningen! 
 
 



Kommentarer

Gud så gott det ser ut gumman :) du är såååå duktig <3

Ställ gärna en drös med frågor i min frågestund sötis :) http://fames.se/blondina/fragestund/

Svar: Tack, det ska jag göra!
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback