Snart, min älskade ö.

Som ni säkert lagt märke till så har det inte kommit upp någon matlista denna vecka. Det är för att vi håller på att äta upp tråkiga rester och matlådor ifrån frysen för att slippa handla hem mat då vi åker till Gotland imorgon. Älskade underbara ö. Så nu får ni klara er utan matlista i ca två veckor framåt. Misströsta inte dock, jag ska försöka hålla er uppdaterade varje dag ifrån ön, dela med mig av både mat, nöjen och vardagslycka. 

Jordgubbar lär jag äta tills det kommer ut ur öronen på mig. Gotländska jordgubbar är något av det bästa som finns! 



Jag finns på instagram också, där uppdateras det varje dag. Hklasson hittar ni mig på! 



Kommentarer

Jag följer dig där för du är bäst <3

Svar: Haha, vilken tur då ;)
Hannah

Först och främst vill jag bara säga att du har en fantastiskt fin blogg!✌

sen är det nämligen så att din bästa vän tyckte att jag skulle ta mig en kik på din blogg och säga hej. Hon berättade även att du, liksom jag, har fibromyalgi och jag ville bara beklaga.
Hoppas du får en fantastisk dag, fri från värk. 💖//mamaizon

Svar: Men åh, tack så mycket, vad kul att du tycker det! ☺️

Vad tråkigt att höra att du också har denna jobbiga sjukdom. Tack, och detsamma fina du!
Hannah


Kom ihåg






Trackback