Hemtrevligt

Ja, jag vet att jag ligger lite efter med bloggutmaningen. Jag har faktiskt inte orkat sitta vid datorn de senaste dagarna, känt mig halvt överkörd i helgen och eftersom jag har gått upp tidigt varje dag men inte sovit min vanliga "lunchvila" så har jag somnat väldigt tidigt också. Somnade i torsdags (fredags?) kl. 18 och sedan sov jag till kl. 08 dagen därpå. Då är man trött.. Ska skrivs inläggen sen och lägga in på rätt dag, så oroa er inte, ni ska få svar på alla spännande frågor, hehe.
 
Köpte ju blommor i helgen som jag satte inne i badrummet, och det blev så himla fint! Jag älskar ju snittblommor, tycker det ser så trevligt och ombonat ut när man har färska blommor hemma. Nu har dom börjat slå ut och det doftar underbart! Lite synd att det inte går att få fram den underbara färgen på liljorna, pga ljuset i badrummet.
 
 



Kommentarer

Du gör så sabla fint :) du e så duktig!!!


Kom ihåg






Trackback