Solsken, lycka och musik.

 
Ja, såhär har en del av min dag sett ut. Ute på altanen i strålande solsken och 18-19 grader. Inte helt fel en söndag. Planen för idag var egentligen att åka till Västerås och träffa min fina vän Ramona, men det blev ändrat till imorgon eftersom min kropp och jag inte var sams idag. Men imorgon är en ny dag, som även den skall komma med solsken och varma vindar. 
 
Det här vädret får mig så pigg och glad, det riktigt bubblar lycka inom mig. Solsken, jobb, 9 dagar tills mamma, pappa, mormor och farmor hälsar på, 10 dagar tills jag fyller hela 25år, och 13 dagar tills det blir fest med vännerna för att fira min nyblivna ålderdom. Behöver jag säga att jag har massor att se fram emot? ☺️
 
Nu ska jag stoppa in musik i mina öron och baka något snarrigt tills Thobias kommer hem. Han har nämligen övergett mig för hockey och öl hos Thom. Dessa karlar alltså, vad ska man ha dom till förutom diskmaskin, hehe. Nej, music in - world out! 



Kommentarer

Jag blir också så glad när solen skiner å de är varmare :D

Klaggen

Härligt att höra att du mår bra :).
På tal om vädret så har vi också vår här uppe - vilket innebär att man är ute och kör snöskoter och grillar :).

Svar: Jag har i och för sig fått min första solbränna för i år, men snöskoter och grillning låter väldigt trevligt! När ska jag komma? ;)
Hanna Klasson

På gotland har det varit sommar idag! Underbart!!

Svar: Här med, har fått min första solbränna och fräknarna börjar komma fram. Riktigt härligt!
Hanna Klasson

svar: Håller med om att den är himla bra (utav det jag läst) :) Vad synd att du inte kommer ihåg vad den andra boken heter :(

Tufft btw att du snart fyller år. Halvvägs till 50 ;) Själv så fyller jag 27år den 12:e maj och ska ha födelsedagsfest den 10:e :) Om jag räknat rätt så är det samma dag som vi kommer ha fest och fira att vi blir äldre? :)

Svar: Jag ska försöka hitta den, för vet att den finns!

Halvvägs till 50 ja, gammal som gatan! Åh, gratulerar i förskott får man väl säga då! :)
Hanna Klasson

Eller wtf, läste det som att du skrev blogginlägget igår! Så glöm bort det där med att vi ev firar våran b-day samma dag xD heheh

Svar: Haha, det är inte lätt alla gånger ;).
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback