När det roliga blir till måsten.

Ja, som ni säkert märkt så har bloggutmaningen gått sådär för mig senaste tiden. Först missade jag några dagar och sen åkte jag till Gotland och hälsade på familjen och där hade jag ingen lust att blogga, sen när jag kom hem igen så smög vardagen sig på och det har glömts bort lite. Helt ärligt så känner jag mig lite stressad av att jag måste blogga varje dag, för att tidsinställa inlägg känns inte så kul. Så därför kommer jag nog att hoppa av utmaningen. Däremot så kommer jag att fortsätta kolla vilket tema det är varje vecka och skriva något om det ifall jag tycker ämnet än intressant. Lite trist är det ju, men jag vill blogga för att det är kul, och det blir inte kul när man känner det där måstet. Nä, istället kommer det bli mer av Hannah här i bloggen. Men personliga inlägg och mer recept, för sånt gillar ni väl? Jag vill dock tacka Liie för det enorma jobbet med att ha skapat denna utmaning, och vill ni själva vara med så klicka på bilden nedan så kommer ni till rätt inlägg.

 
Vad vill ni läsa om i min blogg?



Kommentarer

Alltså recept är ju aaaaaldrig fel!!

Svar: Vilken tur, för jag äääälskar att baka! Dåligt för figuren men gott för själen :).
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback