Margarita Time & kärt besök

Härom veckan var jag och Thobias och grillade vid hans föräldrar, då fick vi ett påskägg med lite smått och gott i, bland annat väldigt god jordgubbsbräck och ett ljus ifrån Yankee Candle. Doften heter Margarita Time och doftar helt fantastiskt gott! Definitivt en ny favorit för mig, och det lär komma att köpas ett nytt när detta tar slut. 
 
 
Imorgon är det äntligen dags att välkomna familjen hit, mamma igen och pappa, mormor och farmor för första gången. Pappa och mormor har hälsat på i vårt tidigare boende, men för farmor är det första gången, och för alla utom mamma så är det första gången i huset. Jag kan inte vänta tills jag får visa dom hur jag bor och mina planer för hur jag vill ha det! Jag kommer att njuta till fullo av de få dagarna de är här. Familjen är alltid något man blir glad av ❤️



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback