Ny design

Efter några dagar på Gotland med familjen så kidnappade jag med mig mamma hem till Arboga för ytterligare några mysiga dagar. Vi har haft fullt upp med massa mys och skoj så det har inte riktigt funnits varken tid eller lust med bloggen. Så den nya designen har ännu inte kommit på plats. Men jag kan lova er att jag är galet nöjd med den och när jag väl byter till en ny design så kommer det bli mer fokus på bloggen. Alltid mycket roligare att blogga när man har en design man är nöjd med.
 
Imorgon skall vi till IKEA och handla till kontoret. Vi håller nämligen på att göra iordning inne i rummet, har sålt av massa möbler och ska inreda det precis som jag vill. T låter mig i stort sett göra vad jag vill, och jag har en exakt bild i tankarna på hur jag vill ha det. Hoppas så innerligt att det blir så bra som jag tänkt mig. Ni skall självklart få se före- och efterbilder när det väl är klart. Har även lite små projekt på gång till övriga huset, som också kommer att dyka upp - för ni har väl sett att det dykt upp en ny kategori här på bloggen? Ni hittar den här.
 
Nu skall ni få en liten sneak-peak på desigen och jag skall stänga mina gröna. Tidig och lång dag imorgon, som definitivt kommer att leda till både fotvärk och en tunnare plånbok. Fint.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback