Söndag

Ja, då var helgen över och imorgon är det måndag igen. Jag gillar faktiskt måndagar, för då går jag tillbaka till mina bra rutiner efter en helg med onyttigheter. Jag tänker lite så att om man vill vara hälsosam så ska man inte förbjuda sig själv från att äta vissa saker, för då tröttnar man så fort. Istället så tänker jag att om man äter bra under veckan så får man gotta sig på helgen. Hehe. I och för sig så äter jag oftast bra på helgen också, men det slinker ju ofta ner lite godis, chips och läsk då också. Idag blev det dock fruktsallad och vaniljglass till  kaffet, så jäkla gott! :)
 
 



Kommentarer

Åh, vad gott det ser ut! :D Klart att man ska få lov att unna sig gott, helst massor av det och ofta ;) Hihi :)

Svar: Det var svingott! 😁 Haha, jag kör bara helger för att jag vill hålla vikten, och för det blir godare när man gått och längtat efter det i några dagar :).
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback