Barnsligt glad

Efter mitt förra inlägg om den vita kladdkakan så har det fullkomligt regnat in kommentarer ifrån er läsare, och jag började undra hur i all världen ni hade hittat hit, till min lilla blogg. När jag sedan loggade in på hemsidan så såg jag att mitt recept låg på förstasidan, vilket gjorde mig barnsligt glad. Sambon tycker att jag är fånig, men det struntar jag i, haha. Jag har aldrig tänkt att min blogg ska bli stor, jag har den mest för att dela med mig av mina recept och min vardag till de som inte kan dela den med mig. Men det glädjer mig att ni kikade in, och att ni lämnade så fina kommentarer. Tack underbara ni!
 
Eftersom ni är några nya som börjat läsa bloggen så kommer jag snart att ha en liten frågestund på bloggen, vad tror ni om det? Jag tänkte att ni då kan få ställa frågor om mig, bakning, önska recept eller något annat ni funderar på. Den, och ett smarrigt middagsrecept dyker upp nu i veckan!




Kommentarer

va roligt med uppmärksamhet och många kommentarer! :D även om ens blogg är mest för privat bruk så är det ju ändå roligt när utomstående hittar in.. :)

Svar: Ja, jag blev lite chockad men otroligt glad! Att lilla jag kunde få så många besökare liksom, knasigt! :)

Såg att lillebror äntligen kommit till världen, grattis! :)
Hannah

Jag önskar mig egentligen det bloggen innehåller idag - inspirerande bilder och variation i recept! Framöver vill jag gärna få tips på bra redskap och på dina favoritprodukter och varumärken. Kanske mer julrelaterat framöver?! Önskereceptet just nu vore ett bra på mintkyssar, jag gör flera satser varje år och köper dem ändå till slut:)!

Svar: Tack för dina åsikter Anna! Bra idé med redskapen, det ska jag definitivt tänka på! Julrecept lär det hagla in av, så där behöver du inte oroa dig ;). Jag har faktiskt aldrig gjort mintkyssar, men någon gång skall vara den första, eller hur?
Hannah


Kom ihåg






Trackback