Sockerfritt, dag 4

Fjärde dagen är nu snart över och jag har ännu inte varit frestad av varken chokladen, chipsen eller godiset som ligger i skåpet. Inte ens när jag sett film, som brukar vara godisstund för mig, har jag varit direkt sugen. Igår åt jag några nötter och sen var jag nöjd och glad igen! Idag har jag funderat lite på det här med att vara hälsosam, och vilken otrolig skillnad det är på vad folk anser vara just hälsosamt. Kanske kommer ett inlägg om det någon gång, nu ska ni få se delar av min mat-dag. 
 
Frukosten blev inte riktigt så nyttig som andra dagar. Jag äter helst hårt bröd men igår kväll var jag så sugen på att baka att jag slängde ihop ett filmjölksbröd. Bättre det än kakor tänker jag. Så frukosten blev två skivor bröd och kaffe. Farligt gott bröd! 
 
Middagen blev persiljejärpar, ugnsstekta rotsaker, pepparsås, egeninlagd dillgurka och en syrlig tomatsallad. Tror inte jag behöver tala om för er hur gott det var. Lunchen blev förresten pastan sen igår, och den har ni ju redan sett. 
 
Jag har redan fått några frågor om recept, vilket jag tycker är fantastiskt kul! Så jag tänkte såhär, i veckan bloggar jag om vad jag äter, och på helgen så lägger jag upp recepten på det ni bett om. Vad tror ni om det, bra deal? Ingen cykel på köpet. 



Kommentarer

Bara ärlig. Känt jag blivit lat å tappat motivationen ang träning men kan du då jäklar kan jag med ;)

Jo ja vet hehe men de funka å få bort sötsuget på mig å min mage krympte å ja de funka på min kropp men blev rekommenderad nå annat med som inte innehåller så satans mkt socker.


Kom ihåg






Trackback