Sockerfritt dag 3

Ja, denna dag började inte riktigt som planerat. Jag har varit så jäkla trött och haft så ont i kroppen att jag inte tog mig ur sängen förrän kl 14, så det har bara blivit frukost, lunch, kvällsmål och några nötter idag. Inte riktigt som jag hade velat ha det, men jag höll mig i alla fall borta ifrån socker. Just när jag har migrän så äter jag gärna lite godis, men idag blev det några nötter istället. 
 
Frukosten blev inte förrän 15. Då blev det något snabbt, eftersom jag hade noll lust att äta. Fil, Pauluns müsli ned hallon/kakao och ett ägg som inte kom med på bild. 
 
Lunch/middag åts runt 19, då blev det en vegetarisk pastarätt. Fullkornspasta med grädde, vitlök, soltorkade tomater, chili, spenat och massa svartpeppar. Sjukt gott! 
 
Kvällsmålet glufsade jag i mig innan jag hann ta kort, men bestod av tre skivor nybakat filmjölksbröd med smör och ost. Inte det nyttigaste brödet, men nedrans så gott! Lite thé på det och sen är det nog läggdags för mig. Som förra gången, hojta om ni vill ha recept på något. 



Kommentarer

Du e så duktig hjärtat ♥ love you!

Ser gott ut! :)

Svar: Tack! :kr
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback