Mitt i natten

Klockan närmar sig tre-tiden och jag ligger fortfarande vaken. Denna nedrans svårighet att somna alltså, jag gillar det inte alls! Jag vill få sova klokt, vakna utvilad och slippa känna mig orkeslös under dagarna. För nu är jag inne i en sån där period igen, jag är alltid trött men ändå så kan jag inte somna. Börjar bli tröttsamt. Funderar på att hålla mig vaken tills Thobias kommer hem runt halv åtta, och lägga mig tidigt på kvällen. Får se om jag orkar det. Tänkte mest smita in och ge er en bild över den fantastiska himlen vi har lyckan att få se varje kväll utanför vårt fönster, är den inte fantastisk? 






Kommentarer

Åhh vad jag längtar tills jag och Robin skaffar hus :D Jag tror på dig, som du sa att det är svårt att ex byta tillbaka till lght då man väl haft hus ett tag ;) Men jag lär nog hålla på i trädgårn mm o vill ha växthus etc :D


Kom ihåg






Trackback