Att göra det man älskar

Här har ni det jag pysslat med de senaste två dagarna. Fick en beställning på tre studenttårtor av min chef för ett tag sedan, då hennes son tog studenten idag. Så jag gnuggade energiknölarna och satte mig ner igår och gjorde vad som kändes som en miljon blommor, bokstäver, siffror och spiraler, bakade tre tårtbottnar och med lite hjälp med vispning ifrån sambon så la jag ihop tårtorna och plastade in dom så dom fick gotta till sig i kylen under natten. Under kvällen/natten så insåg jag att en av tårtorna inte riktigt blivit som jag ville, tårtbottnen blev platt och moussen som var i hade inte blivit så god som jag ville. Så imorse ställde jag mig och gjorde ny botten och gjorde nya mousser, och då blev jag nöjd! Sen kom det roliga, att täcka och dekorera. Jag blev jäkligt nöjd med resultatet, och är faktiskt en (kak)smula stolt över mig själv.


Efter denna bild blev tagen så la jag på ytterligare fler dekorationer på "mössan" eftersom den såg så tom ut jämnfört med de andra. Jag har tänkt att lägga ut lite fler bilder imorgon, med lite mer information om hur jag gjorde osv. Är det något speciellt ni vill veta kanske? Kommentera så ordnar jag!



Kommentarer

Åhh vilka tårtoooor <3 :D

Svar; Taaack älskling, jag ska se om jag ska finfixa den lite :) Var ju så sjukt längesedan jag pillade i ps ;) Puss på dig! <3

Svar: Hihi jag vart riktigt nöjd!

Nej, den är perfekt som den är! :)
Hanna Klasson

Fina !☺

Svar: Tackar! :)
Hanna Klasson

Så fina! :D

Svar: Tack! :)
Hanna Klasson

Åh vilka läckra tårtor!! :)

Svar: Tack så mycket! Tyckte själv dom blev himla bra :)
Hanna Klasson

Superfina! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna Klasson

Blev ju superbra! Smaskigt! :D

Svar: Tack! Dom fick massa beröm för både utseende och smak, så dom var nöjda i alla fall!
Hanna Klasson

Du är så duktig vännen <3

Svar: Tack! :D Ny blogg igen ser jag? :P
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback