Min facebooktyp

029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?

Jag tycker faktiskt inte att någon av de olika typerna passar in på mig. Jag är inte den som spelar jättemycket spel, jag är inte den som snor andras statusar, gillar andras statusar hela tiden utan att skriva eller har massa vänner utan anledning. Så jag vet faktiskt inte vad jag skall ta riktigt. Jag använder min facebook för att se hur mina vänner och bekanta har det, speciellt roligt är det att följa sina gamla klasskamrater och barndomsvänner som man kanske inte umgås så mycket med längre. Varför det är så intressant vet jag inte nu när jag tänker på det. Men det är nog lite kul att se hur långt människor tar sig i livet, och hur vissa väljer att leva osv.
 
Däremot kan jag ju säga att jag nog har alla typer på min facebook. Jag har definitiv The Rooster, The Gamer, The Cynic, The Liker, The Dramaqueen och The News, och det roliga är att jag inte tänktpå det förrän nu, att personerna faktiskt göra så. Nu kommer jag alltid referera personerna som deras facebooktyp, suck, haha.
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback