Beslutsångest

Är det bara jag som har svårt att ha kvar en frisyr/hårfärg en längre tid? Alltså, jag klippte mig för lite mer än en månad sen, och jag har redan tröttnat. Klippte mig från hel-långt brunt till halvlångt blondt med snedlugg, och för fem minuter sedan tröttnade jag, drog fram saxen och klippte hel-lugg. Suuuck.. Sedan jag färgade till blondt så har jag ångrat mig och velat dra i en mörkt brun färg, men låtit bli. Jag börjar vänja mig vid blondt men fasen vad jag trivs i brunt. Jag är ett hopplöst fall.
 
Jag har nog haft alla hårfärger man kan ha, om inte så är det inte långt ifrån i alla fall. Varför är det så svårt att bestämma sig för en hårfärg och frisyr och sen bara ha kvar den? Känner många som har svinsnygga frisyrer och hårfärger och har det år ut och år in, och är lika jäkla snygga för det! Medans man själv går omkring minst en gång i månaden och funderar på allt från slingor till att färga det blodrött till att klippa av sig det mesta. Blir tokig. Nåja, jag ska ta mig tusan låta mitt hår vila nu, får se om jag kan hålla mig i alla fall en månad.. 
 



 



Kommentarer
Klaggen

Det där ser väldigt bra ut - men jag tror överlag att jag tycker att du passar bättre i lite mörkare färger - typ brunt :P. Trots att jag inte direkt brukar träffa dig till vardags xD

Svar: Vet du, det tycker jag med. Trivs som sagt bättre i mörkare hår, men är ju trots allt blond så måste låta det vila lite. Är sjukt sugen på mörkt brunt med rött i längderna, får se om jag vågar sen :)
Hanna Klasson

Men hallå du e dösnygg i blont hår och med lugg :D så det så o de är inte för att jag har de hahaha ;)


Kom ihåg






Trackback