Regn och rusk.. eller?



 
Även om jag verkligen gillar sol och värme så tar jag gärna emot lite regn och åska. Helst nu. Jag vill inte vänta tills imorgon. Otålig. Det har varit så galet varmt och kvavt de senaste dagarna att man knappt orkar gå ut ur huset. Kläder klibbar fast i huden och man hinner knappt duscha klart innan man är lika varm igen. Jag vet att man inte ska klaga på sommaren och värmen, men det är fler än mig själv jag tänker på. Katterna här hemma ligger mest och sover på dagarna och orkar sig inte ut förrän sent på kvällen. Pensionärer som i vanliga fall knappt tar sig till affären går numera inte ut alls. Djur och barn glöms bort i varma bilar och skogsbränder härjar vilt. Vi behöver regn.



Kommentarer

Usch ja.. :( Vill bara att det ska bli svalare nu för min katts skull.

Svar: Ja, våra ligger mest inne på dagarna, där det är som svalast. Inte lätt att vara en hårboll i denna värmen :/
Hannah

Jag gillar regn men inte åska men åska behövs för att rensa luften :( Så kvavt just nu så blää..råttorna storknar här hemma :/

Svar: Ja, och denna skogsbrand som härjar här i Västmanland är inte kul. Vi har inte känt någon rök men bara några mil ifrån oss så gör mina vänner det. Riktigt hemskt :/
Hannah

hej min lilla pingla som jag snart vill träffa :) tack för dina söta sms och dina söta meddelanden på facebook du e så fucking jävla underbar :D

Svar: Hihi, tack själv min lilla Blondie!
Hannah


Kom ihåg






Trackback