Att redigera sin stilmall..

..är ta mig tusan inte det lättaste. Jag hade nätt och jämt lärt mig alla HTML-koder när Blogg.se bestämde sig för att byta redigeringsverktyg. Visserligen blev det en hel del smarta funktioner, men jag får ingen ordning på det ändå. Jag blir så jädra frustrerad. Igår satt jag i två timmar och försökte få till en bra mall - utan lycka. Jag har en blogg där jag gör min design innan jag lägger in den i min riktiga blogg, så att jag inte pajjar något här. Det vore inte första gången, så jag har lärt mig av misstagen.
 
Hur som helst, anledning att jag vill göra om min blogg är inte för att jag inte är nöjd, men pga. att jag har ett gammalt tema så syns inte mer än en kategori i mina inlägg, och det gillar jag inte. Så jag testade temat "Dotty" som jag tyckte var skitsnyggt, tänkte ändra om headern och flytta ner side:n till samma nivå som inläggen. Det gick inte. Fick jag in headern så blev länkarna fel färg, fick jag till länkarna så hamnade headern till vänster och fick jag ner side:n så blev texten fel format. Suck. Så om någon är duktig på designer - HJÄLP SÖKES!

Min blogg som den ser ut nu.
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback