Sockerfritt, dag 12

Ja, så klart så missade jag även fredagen. Det är lite mycket nu med första arbetsveckan, saker i hemmet som skall fixas, många privata beställningar på tårtor etc. Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga.
 
Fredagen började med att Thobias hade dukat fram frukost på bordet. Så för mig blev det ett ekologiskt, sockerfritt bröd med massa gott på och en kopp thé. Jag var inte speciellt hungrig men äta bör man annars dör man. Vad är det med mig och konstiga gamla uttryck idag? 
 
Lunchen blev en kycklingsallad från jobbet, och när jag kom hem åt jag detta som mellanmål. Banan, kiwi och apelsin med en klick kvarg. All frukt är ekologisk. Tyvärr så har jag inte kunnat hitta ekologisk kvarn än. Trist.

Kvällen avslutades med tacobuffé med vännerna, och det behövdes verkligen kan jag säga. Ett perfekt avslut på min första arbetsvecka. Idag grillade vi, och imorgon skall jag ge er receptet på marinaden jag gjorde, för jises så gott det blev!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback