Underbar dag!

Dagen började inte så bra, eftersom jag även denna natt låg vaken och inte kunde sova. Tillslut kände jag bara: NÄ. Jag tänker inte ligga här hela natten! Så jag gick upp och läste bloggar, drack thé, betalade och satte in räkningar, skrev matlista för två veckor framåt, skrev inköpslista, kollade igenom alla jotex/h&m/Ikea-kataloger och lagade mat. Jodå, jag lagade mat mitt i natten. Tänk vad konstigt va? Hon är ju inte klok dem där Gotlandspin.. tokan. 
 
Nä, jag är inte klok för fem öre. Av just den anledningen stack jag också ut på en powerwalk på nästan 5km i solen. Jo, fortfarande utan sömn. Herrejösses, vansinnigt va? Men jag är lite så, när jag väl känner för något så måste jag göra direkt, annars tappar jag lusten. Helt underbart väder, lagom runda i solen, tjockisarna njuter precis lika mycket av att vara ute som jag och det skall vara lika fint imorgon! Nu ska jag se till att få i mig något efter powerwalken och styrketräningen som jag "råkade" göra efteråt, hehe. 
 





Kommentarer

Duktiga du <3

Svar: Tack vännen! Kändes riktigt skönt :).
Hanna Klasson

Du är bäst hjärtat, om du vill kan vi powerwalka då du kommer upp i sommar :D Då kanske Meja kan följa med <3

Btw, tack för sms stunden, alltid lika underhållande och mysigt. love ya hun <3

Åh, men tusen tack för din fina kommentar. Så glad jag blir!! Nej, men gud. Fråga på =) Tv-bänken är från IKEA faktiskt. Kram!

Svar: Ja men du har ju så fint hemma! Jaså, tänkte först att den kunde vara det men har inte sett något liknande där. Får kika efter nästa gång! Kram!
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback