10 frågor från Emma

För ett tag sedan så bad min vän Emma mig att ställa 10 frågor till henne som hon kunde svara på i sin blogg, och sen fick jag 10 frågor tillbaka. Tycker det är var en superkul idé, så om någon vill ge mig 10 frågor så får ni 10 stycken tillbaka. Bara att kommentera detta inlägg med frågorna så kommer det frågor till er med!

1. Hur ser en vanlig vardag ut för dig? 
Svar: Vaknar runt 07-08, ligger och drar mig en stund medan jag kollar Facebook och instagram. Går upp, äter frukost och ser myhetsmorgon eller läser bloggar under tiden. Sedan gör jag lite vanliga tråkiga hushållssysslor, slänger in en maskin tvätt, plockar in disken osv. Runt 12-13 så vilar jag ofta en stund, eftersom jag alltid är så trött. Har jag en bra dag så tränar jag, bakar eller tar en promenad. Kollar lite på jobb, bloggar etc. Det är väldigt olika beroende på hur jag mår, men det här var ett ungefär. 
 
2. Vilken är din absoluta favoriträtt?
Svar: Oj vad svårt. Jag älskar ju mat, så att bara välja en är svårt. Men jag gillar mammas stek med kokt potatis, massa brunsås och äppelmos! 
 
3. Vem är din absolut bästa vän? 
Svar: Jag vet inte om jag har en absolut bästa vän, jag har några få vänner som står mig nära och de vet vilka de är. 
 
4. Hur vill du ha ditt bröllop?
Svar: Ganska simpelt, mycket vitt och stilrent, med gröna inslag av murgröna och liljekonvalj. Rätt litet med de närmsta familjen och vännerna, inget pampigt eller dyrt utan litet och mysigt.
 
5. Hur många barn vill du ha?
Svar: Jag vill nog ha två eller tre barn, men livet får utvisa hur många jag får.
 
6. Vad gör du helst en lördagkväll? 
Svar: Antingen myser jag med sambon framför en film, umgås med vänner eller läser en riktigt bra bok. Beror helt på vilket humör jag är på.
 
7. Har du många vänner som du känner ytligt eller några nära? 
Svar: Jag har många "bekanta" men även några få vänner som står mig nära. Alla som finns i mitt liv finns där i ett syfte.
 
8. Vilket är ditt favoritbakverk? 
Svar: Ännu en svår fråga. Älskar ju att baka, men att baka själv är nog tårta. Att äta är nog biskvier. Säger bara en sak: choklaaad! 
 
9. Din favoritfilm? 
Svar: Jag kan ju inte välja när det finns så mycket bra film! Men disneyfilmer är alltid mina favoriter. 
 
10. Vilken superkraft skulle du vilja ha?
Svar: Skulle kunna tänka mig att ha en superkraft som gör att jag är bra på allt, hehe. Nej, men tror jag skulle vilja kunna teleportera.



Kommentarer

Vilken rolig grej! Här har du 10 kluriga frågor från mig. ;D

1.Om du var ett djur, vilket djur skulle du vara då och varför?
2. Vad lekte du allra helst med när du var barn?
3. Har du någon särskild dröm du skulle vilja vara med om i livet?
4. Är du politiskt intresserad?
5. Vad är den värsta sortens lukt du känt?
6. Finns det någon nu leverade känd person som kommet att få dig att gråta när hen dör?
7. Vilken bok läste du senast?
8. Vem i din familj/släkt är du mest likt i personlighet och på vilket sätt?
9. Din största rädsla?
10. Vad gör dig lycklig ända in i själen?

Svar: Åh vad roligt! Jag skall se till att klura ut 10 frågor till dig under morgon dagen! :)
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback