Vart jag finns

028. Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?
 
Det här med att göra reklam för sig är nog inte riktigt min grej. Jag kan förstå om man gör det som egen företagare eller om man har en stor blogg osv, men lilla jag är nog inget att göra reklam för känner jag. Jag skriver mest om mitt vardagliga liv, så att marknadsföra sig vet jag inte.. Men vill ni följa mig någon annanstans än bloggen så finns jag även här:
 
Instagram:  Här heter jag HKlasson, och det som mest dyker upp här är bilder på mina katter, mat och bakning, vardagliga saker som träning, inredning, osv.
 
Ask.fm:  Här finns jag på @HannahVictoriaKlasson, och jag får mest frågor om min vardag, vad jag gillar för mat, hur jag ser ut just nu, vilket mitt favoritprogram på tv är osv.
 
Facebook:  Även här heter jag Hannah Victoria Klasson, (inte så konstigt kanske) men jag accepterar mest såna som jag faktiskt redan känner, såvida man inte skickar ett litet mail och presenterar sig.
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback