Bloggutmaning 365


Denna utmaning hittade jag hos en bloggare för någon dag sedan, och kände att den kunde passa mig jäkligt bra. Både för att ni som läser min blogg skall få känna mig lite bättre, och för att jag skall komma ihåg att blogga minst en gång om dagen. Utmaningen sträcker sig över hela året och går ut på att man varje vecka har ett tema, de fyra första dagarna svarar man på frågor om temat, dvs frågor om oss själva. Varje torsdag får man drömma sig bort lite eller bli ställd inför ett val i frågan "Om.." och då svarar på vad man skulle göra "'om..'" På fredagar tipsar vi om något, på lördagar blir det hiss/diss och varje söndag blir det en 5 i topp-lista.
 
Vad tror ni om det här? Jag är jäkligt taggad på att få blogga varje dag, och få er att lära känna mig lite bättre. Det skall bli jäkligt kul! Eftersom jag har missat 8 dagar redan, så kommer jag att lägga in den första veckan under samma inlägg, med alla frågorna, så kan ni också få ett litet smygkik på hur veckorna kommer se ut framöver. Det kommer såklart komma fler inlägg än dessa, men varje dag kommer jag att blogga, och det blir ju en klar förbättring sen innan, eller hur?
Nåja, nu kör vi!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback