365: Min favoritskådespelare

015. Vilken är din favoritskådespelare?
 
Denna fråga behöver jag inte ens tänka igenom, för den är given: Johnny Depp. Han har gjort så sjuukt många bra roller, olika roller, och han briljerar i varenda en. Han har varit allt från pirat, godismakare, psykiskt störd, författare, droglangare, vampyr, frisör, agent, thédrickare, och även gjort rösterna till en hel del Tim Burton-karaktärer, och jag älskar Tim Burtons filmer. Älskar humorn han har i vissa filmer också, visst, det hör till karaktären, men många gånger så kommer Johnny tydligen med egna förslag, eller fårroller skrivna åt sig just pga detta. Han är grym, har man inte sett hans filmer så föreslår jag verkligen att göra det, får då har ni missat något!
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Hell yeah, så jävla bäst :) har du sett cry baby? :) <3

Mäh och så kom inte mitt namn å de med, utan då stod jag som anonym wtf liksom höhöhöh men iaf, om du inte har sett cry baby, se den ;)


Kom ihåg






Trackback