365: Att leva i en film

016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?

Jisses vilken svårt val. Eftersom jag är en obotlig romantiker innerst inne så skulle jag nog välja någon av Nicholas Sparks filmer. Jag älskar filmerna som är baserade på hans böcker, och skulle mer än gärna leva i någon av dom. Filmer som A walk to remember, Safe Haven, The Notebook och The lucky One är typiska romantiska draman som jag kan sitta och både le och skratta åt.

Fast iofs, det vore rätt kul att leva i en Harry Potter film också, och springa runt och trolla.. fasen vad svårt. Jag skulle nog älska att leva i en musikal dock, för hur kul vore det inte att bara kunna brista i sång mitt på gatan och helt plötsligt ha 20 personer bakom sig som kan alla dina dancemoves, kan hela sången utantill och man bara är sjungande, dansande och glad? Det skulle det bli, en musikal.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback