365: Att döda utan samvete

022. Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt?
 
Jag är lite fånig, men jag kan faktiskt ibland få dåligt samvete även för det minsta lilla krypet. Men om det är något jag verkligen inte tycker om så är det banan/blomflugor, de dödar jag mer än gärna utan att tveka! Vi hade nyligen en blomma som fått för mycket vatten och börjat lukta lite sumpigt, och där hade en miljon av dessa älskade flugor samlats, så vi slängde ut den. Tyvärr stannade en hel del kvar inne, och i två veckor har jag försökt att bli av med dom!
 
Det värsta är att dom ska in i näsan, har till och med vaknat av att en liten jäkel var där och surra, sjukt störigt. Förstår inte varför de alltid ska upp i ansiktet, sjukt irriterande. Har satt ut ett glas med vinäger, vatten och diskmedel och ser med glädje varje dag hur de jävlarna drunknar! MWOHAHA, BE GONE FLIES! 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback