Vem som städar hemma hos oss..

057. Vem är det som städar hemma hos dig?
 
Jag tror inte att sambon blir chockad över mitt svar på denna fråga. Det är mest jag som städar, och de gånger som han gör det så är det oftast för att jag bett om det eller har fått tjata på honom i några dagar. Han är precis tvärtemot mig nämligen, han ser inte saker som behövs göras och han  bryr sig inte om att det är lite stökigt, medan jag avskyr smuts och vill ha det rent och iordning. Det här gör ju såklart att jag ser till att städa innan han hinner märka att saker behövs göras. De dagar som kroppen inte orkar så brukar jag dock kunna be honom att göra något och det blir oftast gjort, i alla fall efter lite tjat, hehe.
 
En bild från vårt vardagsrum i somras. Gillar att ha lite saker framme och blandningen ljust/charmigt med mycket grönt, det ger en härlig känsla tycker jag. Vad är er stil hemma?
 



Kommentarer

Min sambo ser inte heller tror jag, eller så bryr han sig bara inte.. :p

Svar: Kanske är en blandning av båda? ;)
Hanna Klasson


Kom ihåg






Trackback