Mitt drömhem

Ny vecka och nytt tema, denna veckan är det HEMMA som gäller!
 
034. Hur ser ditt drömhem ut?
 
Mitt drömhem är ett stort hus med en härligt gård, helst med hönsgård och stort trädgårdsland, eventuellt ett litet stall med några hagar runt om. Huset skall se sådär härligt gammalt ut, men inomhus skall det vara mycket vitt och svart, stilrent och fräscht, men även lantligt på något vis. En blandning mellan stilrent och shabby chic. Jag bor redan nu väldigt fint, även om inte alla rum är färdiga eller har den inredning jag skulle önska, men jag har alltid drömt om ett stort charmigt hus med många rum och en stor skopa natur runt om där mina barn kan växa upp och ta del av allt fint i naturen.
 
Jag skulle kunna visa er mina inspirationsbilder jag har nersparade på datorn, men tyvärr så minns jag inte vart jag hämtat dom ifrån och kan således inte publicera dom pga. copyrighten.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback