Min sångröst (aka krax)

049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
 
Jag har faktiskt aldrig vågat sjunga 'på riktigt' för någon. Mesar mig alltid lite och vågar inte ta klokt. Det är värre när jag står i duschen eller är ensam hemma. Stackars mina tidigare grannar, hehe. Men de få gånger jag har sjungit med i någon låt eller så, så har jag fått höra att jag är duktig. Har till och med fått höra att jag borde söka till Idol faktiskt! Det är jag dock alldeles för blyg för. Intalar mig själv att jag sjunger bäst i duschen också, och dit får jurymedlemmarna inte komma, hehe.
 
När jag var liten ställde jag upp i Småstjärnorna på skolan, haha. Önskar att någon hade filmat alltså, fyfan vad jag hade skrattat åt mig själv då.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback