Älskade fetton

       

   Mina älskade små hjärtan. Att djur kan ha en så stor plats i ens hjärta, det är otroligt. Ni driver mig till vansinne
   när ni ränner omkring i huset mitt i natten utan någon som helst anledning, jamar och gapar och hårar ner
   överallt, för att inte tala om när ni skall upp och trampa och buffla och stå på mammas onda kropp. Men ni ger
   mig samtidigt så mycket kärlek. Ni kommer och lägger er vid mig på natten när pappa är och jobbar, ni gosar
   med mig när ni märker av att jag är ledsen, och när ni tittar på mig med era stora runda ögon så smälter ni mitt
   mammahjärta. Fina håriga älskade tjockisar ♥
 
  Har ni något djur i erat liv som ni älskar? Berätta gärna!
 



Kommentarer

Jag har ju mina råttbrudar som jag älskar så mycket. Har alltid varit mer för råttor än vad jag har varit för katter, hundar och andra djur. :) Antar att de finns ett djur för alla :)

Jaa men va fan, en clown i ens liv som får en att skratta är alltid bra ;) Böhöhöhöhöhööö!! :D Jag vet du oroar dig men de behöver du inte, hade inte tagit de här beslutet eller så, om jag inte varit säker till 110% eller om Robin inte var bra. :) Älskar dig gumman! Tack för att du bryr dig! <3

Svar: Haha, det är sant. Tänkte bara på att du inte får några pengar om ni flyttar ihop, såvida du inte får CSN och pluggar eller får jobb, och att det kan vara bra att ha lite inkomst så du inte tvingas leva på någon annan, son med du vet vem. Bara omtänksam om min Anna <3
Hanna Klasson

Vilka fina katter! :* vi ska också skaffa oss en kise :D vet doclk inte när, men vi ska skaffa oss en! :D

Vilka fina katter! :* vi ska också skaffa oss en kise :D vet doclk inte när, men vi ska skaffa oss en! :D

Svar: Ja, mina gosisar <3 Ska ni skaffa katt så tycker jag att ni ska tänka på att man blir väldigt låst, man kan tex inte bara åka bort över helgen utan måste fixa kattvakt osv. Sen tycker jag att man skall ha minst två katter eftersom de är flockdjur, blir väldigt ensamt för den annars :).
Hanna Klasson

Katter är inga flockdjur. Hos mamma har jag en katt och han är ensam katt, mamma hade två innan men han kom inte överens med dom. Katter klarar sig själva :) ska vi skaffa så ska det helst vara en källing och det är för att jag har tid, är den som är henma mest :)


Kom ihåg






Trackback